در صورت وجود مغایرت در مشخصات فنی و ظاهری:

در ابتدا لازم به ذکر است در صورت بروز هرگونه مغایرت مربوط به مشخصات فنی و ظاهری مشتریان محترم جهت دریافت سرویس و خدمات ملزم به نگهداری جعبه کالای خریداری شده (به همراه تمامی مشتقات موجود) می باشند.

  • مشتریان ملزم به اطلاع رسانی هر گونه مغایرت حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، می باشند.
  • در صورتی که مغایرت در کالای خریداری شده ظاهری بوده و بدون استفاده از کالا قابل مشاهده باشد، مانند رنگ یا اطلاعات ثبت شده بر روی جعبه، مشتریان نباید از محصول استفاده کرده و ملزم به بازگرداندن کالا به شکل اولیه می باشند.
  • اگر تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی ممکن باشد، خریدار نباید بسته بندی اولیه محصول را باز کند و کالا بایستی با بسته بندی اصلی بازگشت داده شود.
  • اگر امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی وجود داشته باشد، ضروریست جعبه اصلی محصول نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  • این سرویس برای محصولاتی قابل استفاده خواهد بود که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به 4kkala بازگشت داده شود. درج هر گونه نوشته، آدرس، خط خوردگی، پاره شدن جعبه یا برچسب زدن، باعث از بین رفتن ضمانت بازگشت کالا خواهد شد.
  • تصاویر درج شده در صفحه محصول جهت اطلاع و کمک به خریداران است و ممکن است در جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد. بنابراین به استناد تصاویر نمی توان اعلام مغایرت نمود. ملاک وجود مغایرت در مشخصات محصول، مشخصات فنی درج شده می باشد.

 

در صورت انصراف مشتری از خرید:

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی شامل کالایی می شود که باز نشده باشد، هر گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته بندی اولیه، پلمپ، برچسب ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان بازگرداندن کالا را از بین خواهد برد، حتی اگر از آن استفاده نشده باشد.

حق بازگرداندن کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف کننده است. سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی شود.

قابل ذکر است که حق بازگرداندن کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف کننده است. سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی شود.

  • اگر مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود، بایستی حداکثر تا 10 روز، انصراف خود را به 4kkala اطلاع دهد.
  • مشتریان محترم در صورت انصراف از خرید ملزم به بازگرداندن کالا بدون باز کردن جعبه کالای خریداری شده و اقلام همراه کالا به صورت کامل و بدون دخل و تصرف می باشند.
  • در صورت وجود هدیه همراه کالای خریداری شده مشتریان ملزم به بازگرداندن کامل هدایا می باشند.
  • در صورتی که کالای خریداری شده هنوز ارسال نشده باشد، بایستی مراتب انصراف خود را هر چه سریعتر به واحد پشتیبانی 4kkala اطلاع دهید.
  • در صورت انصراف از خرید، تمامی هزینه حمل و نقل کالا بر عهده مشتری بوده و هزینه اعلام شده توسط شرکت های حمل و نقل، ملاک می باشد.
  • برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس 4kkala امکان پذیر خواهد بود.

قابل توجه است که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی کالا امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

 

خسارت در حین حمل و نقل:

  • فروشگاه اینترنتی 4kkala تمامی تلاش خود را به منظور ارائه هر چه بهتر تمامی سرویس ها به مشتریان خود می نماید، بدین منظور تمامی مرسولات این شرکت به وسیله شرکت های معتبر در سطح ایران برای مشتریان ارسال می گردد، لذا در صورت بروز هرگونه خسارت در حین حمل و نقل، خسارت وارد شده از سوی شرکت حمل و نقل کننده می باشد و 4kkala در صورت تایید این شرکت، خسارت وارد شده را بر عهده خواهد گرفت.
  • آسیب های ناشی از حمل و نقل بایستی حداکثر طی 24 ساعت، به مسئولین 4kkala اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده و همه متعلقات آن، باید به همراه صورت جلسه شرکت حمل و نقل کننده و فاکتور بازگردانده شود.
  • فروشگاه اینترنتی 4kkala هر گونه اعلام آسیب دیدگی بعد از طی 24 ساعت کاری از زمان تحویل و همچنین اعلام آسیب دیدگی بدون صورتجلسه شرکت حمل و نقل کننده را نخواهد پذیرفت.
  • لازم به ذکر است که جعبه و کارتن اصلی کالا بایستی تا اتمام دوره 24 ساعت به صورت سالم نگهداری شود و استفاده از این سرویس تنها با ارائه کالا در جعبه اصلی خود امکان پذیر می باشد. همچنین نوشتن هرگونه آدرس، توضیحات و … بر روی جعبه کالا ضمانت بازگشت کالا را از بین خواهد برد.
  • در صورت مشاهده آسیب در لحظه تحویل کالا، مشتریان قادر به عدم تحویل و بازگشت کالا به 4kkala می باشند.
  • در صورت مشاهده کسری در زمان تحویل کالا، مامور پست بایستی وزن قید شده بر روی برچسب پستی و وزن واقعی مرسوله را تطابق داده و در صورت عدم تطابق، مشتری می تواند بعد از انجام صورتجلسه و اعلام موارد عنوان شده از دریافت بسته خودداری نماید. بدیهی است در صورت عدم انجام صورتجلسه و اعلام کسری وزن، 4kkala مسئولیتی در قبال مشکلات پیش آمده نخواهد داشت.

ارسال پست:
سفارشات پست پیشتاز 24 ساعت کاری پس از ثبت سفارش به اداره پست تحویل می شود و زمان تحویل کالا به مشتریان، به اداره پست در شهرهای مختلف بستگی دارد. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که در بسیاری مواقع، ارسال سفارشات زودتر از موعد مقرر انجام شده و به دست مشتریان عزیز رسیده است و تمام تلاش 4kkalaنیز بر همین امر استوار است.
در روش ارسال پستی، هزینه ارسال، زمان ثبت سفارش توسط خریدار پرداخت شده و هنگام تحویل نیازی به پرداخت هزینه مجدد نیست.

 

نکات قابل توجه:

لازم به ذکر است هزینه ارسال به صورت پس کرایه بوده و بر اساس وزن و مسافت، در زمان تحویل سفارش از گیرنده توسط تیپاکس دریافت خواهد شد.

با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در شرکت های حمل و نقل، ممکن است در پاره ای از اوقات تحویل سفارشات توسط شرکت های خدمات دهنده با تاخیر انجام شود.

در روزهای شلوغ مانند جشنواره ها و یا روزهای نزدیک سال نو، ممکن است زمان ارسال با روزهای عادی متفاوت بوده و طبق رویه های قبلی، صورت نگیرد.

روزهای تعطیل، شرکت تعطیل بوده و سفارشات ثبت شده در این روزها، طبق زمانبندی ارسال می گردد.

ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که ارسال کالا توسط 4kkala طبق زمانبندی اعلام شده انجام می شود و زمان تحویل کالا به مشتریان، به اداره توزیع کننده کالا (پست و تیپاکس) در شهرهای مختلف بستگی دارد. لذا زمان دقیق تحویل سفارش برای مشتریان عزیزی که سفارششان با پست یا تیپاکس ارسال می شود، وجود ندارد.

قابل توجه مشتریان عزیز: سفارشات فقط از طریق همان روش ارسالی که هنگام ثبت سفارش انتخاب شده است، ارسال می شوند. در صورتی که مشتریان تمایل به تغییر روش ارسال داشته باشند، 4kkala قادر به بازگشت وجه هزینه ارسال انتخابی نخواهد بود.

لطفا در انتخاب گزینه کادوپیچی دقت داشته باشید، در صورت انصراف مشتریان محترم، 4kkala قادر به بازگرداندن وجه کادوپیچی نمی باشد. لذا دقت کافی در انتخاب گزینه کادوپیچی توصیه می شود.

 

نحوه تحویل گرفتن سفارش

  • نیاز است هنگام دریافت سفارش خود از مامورین ارسال، کارت شناسایی معتبر ارائه دهید. کارت شناسایی حتما می بایست متعلق به خریدار یا شخص تحویل گیرنده باشد.
  • همکاران ما اجازه ورود به ساختمان را ندارند و موظف هستند کالا را در ورودی اصلی ساختمان تحویل دهند.
  • قابل ذکر است تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان پذیر نبوده و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

 

اطلاعیه حمل کالا

به اطلاع خریداران محترم می رساند حمل کالای فروشگاه 4kkala توسط شرکت پست و تیپاکس  انجام می شود. از مشتریان گرامی خواهشمند است حتما در زمان تحویل کالا در حضور نمایندگان شرکت های نامبرده، بسته ارسالی باز شود و پس از کنترل تعداد و مدل و انطباق با فاکتور خرید، رسید تحویل امضاء شود. بدیهی است موارد اعتراضی در زمان حضور نماینده حمل قابل پیگیری است و پس از تحویل کالا و دریافت رسید، مسئولیت به عهده مشتری گرامی است و فروشگاه 4kkala مسئول نمی باشد.

فروشگاه اینترنتی 4kkala هر گونه اعلام آسیب دیدگی بعد از طی 24 ساعت کاری از زمان تحویل و همچنین اعلام آسیب دیدگی بدون صورتجلسه شرکت حمل و نقل کننده را نخواهد پذیرفت.